Entrevistes entre bambalines (1)

A pocs minuts perquè comenci una nova sèrie anomenada "Converses amb la Mort" ens trobem amb un dels protagonistes del serial.  Si voleu saber de qui estem parlant estigueu atents a la següent entrevista:
 
Com et dius?
Em dic La Mort, però tothom em diu Mortis.
Quants anys tens?
Pffff... ara em faràs contar? Fa milions d’anys que no celebro el meu aniversari, així que no sé... Més que tu segur!
On vius?
Sóc un rodamón, mai he tingut un lloc de residència fix.
Doncs així digui’ns un lloc on el puguem trobar ràpidament si el necessitem.
Un lloc on em pugueu trobar habitualment? Un cementiri mateix...
De què treballa?
Ostres... Com ho diria d’una forma suau... Envio gent a l’altre barri...
Caram... Quina professió més... Curiosa...
I què esperava? Em dic La Mort!
També té raó... Una última pregunta: quina és la seva afició preferida?
Afició preferida? Bé, en tinc poques la veritat. Però l’afició que més destacaria és la de sortir de festa el dia de Halloween amb alguns col·legues..
Per què?
Per què creu que pot ser? És l’únic dia que puc sortir sense amagar-me. Ningú creu que sigui jo de veritat. A més, tot el món sobrenatural està de potes enlaire la nit de Halloween i ningú em troba a faltar durant unes horetes.
Un altre dia ja parlarem de com et va arribar l'oferta per protagonitzar la sèrie i moltes més coses, però ara em sembla que ja et criden per entrar en directe. Molta sort i fins un altre!
Gràcies i arreveure!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada